zondag 20 mei 2012

Voor het onweer

Nadat het weerbericht vrijdag nog voor zaterdag en zondag zonnig en droog weer had voorspeld, bleek gisteravond dat voor zondag de hele dag onweer met regen werd voorspeld. De start van de zondag was echter zonnig en droog en dus eerst maar weer verder werken aan de keuken die volgende week dinsdag komt voordat ik me in de fiets zet. Ik kan ergens in de middag toch op pad en kan met een lekker tempo weer genieten van het velomobiel rijden. Op naar de veldweg waar ik een paar fotos van de Alleweder kan maken.
 
Daarna weer terug huis, maar met een kleine omweg om niet weer helemaal dezelfde route te rijden.Ik kan goed merken dat de voetengaten dicht zijn, de temperatuur is hoger en er is minder frisse lucht. Ook lijkt de fiets langer te blijven rollen. Ik kan echter mijn gemiddelde nog niet omhoog brengen. Ik weet nog niet wat dat is, misschien te vaak op korte stukken hard rijden waarna het tempo dan toch weer te veel zakt. Of is het toch de conditie, zo veel km's heb ik ook nog niet gemaakt.
Nadat ik gedouched had kwam inderdaad het onweer met regen om het stof te laten neerslaan. Ruim 39 km gefietst met een ruime 29 km/uur gemiddeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten