zondag 17 juni 2012

Lekker ijs

Vandaag is het weer heerlijk weer, hoog tijd om er weer op uit te trekken. We besluiten dat ik met de ligfiets en Gundula met de auto naar wassenberg rijden voor een ijs. Ik spaar de knieen door het tempo tot in de vierde versnelling te rijden en de benen niet te hard te laten belasten. Ik ben desondanks redelijk snel in Wassenberg en moet nog even op Gundula wachten. Het is weer erg druk bij Eiscafe Kohlen en ik zoek alvast een leeg tafeltje. De Alleweder heeft veel bekijks als we het ijs genieten, ook het vertrek gaat niet ongemerkt aan de andere bezoekers voorbij. 
Op de terugweg besluit ik dezelfde route te nemen, ik weet dan dat die niet al te heuvelachtig is, maar rijd toch nog een rondje om Erkelenz. Totaal ruim 38km gefietst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten