zaterdag 30 juni 2012

Mooi weer

Vanochtend ben ik met de gele Joli1 naar Neuss gefietst, bijna 41 km, om daar mijn auto op te halen. Wat mij op de route opviel dat ik veel autos uit zijstraten en uitritten zien komen op meer of mindere korte aftsand. Gelukkig is het telkens goed gegaan en als het moest kon er op tijd geremd worden door de auto of door mij.
Ik wilde echter ook nog met de Alleweder weg en ben dan 's middags op pad gegaan. Het eerste rondje (zuidelijk, met de klok mee) was korter als ik wou. Ik wilde in totaal een 100 km fietsen en dat zou alleen maar 46 km extra worden. Dus ben ik via Erkelenz naar het noorden gereden (tegen de klok in) om de tweede rit ook lang genoeg te maken. Deze rit is 67 km geworden met een dagtotaal van 108 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten