zaterdag 28 januari 2012

Naar Schwalmtal

Vandaag is het nog zonnig, morgen niet meer, het wordt dan ook kouder. Dus het is weer de hoogste tijd voor een rondje. Dit keer naar her noorden, daar ben ik nog niet met de Verhees geweest. Via Wegberg is de korste weg naar Schwalmtal, helaas in Wegberg de afslag gemist en daardoor via de Grenzlandring op weg naar de goede weg.
Bij het passeren van de 52 valt mij de watertoren op, ik heb die vanuit de auto eigenlijk nog nooit gezien, of is mij in ieder geval niet bijgebleven. In Schwalmtal ben ik dan richting Niederkrüchten afgeslagen. Nadat ik de 52 weer ben gepasseerd komt na het bos een leuke afdaling richting Lüttelforst. Daarna komt het bij de kruising van de binnendoor weg tussen Swalmen en Granterath die voor mij overbekend is. Het is daarna is het weer op weg naar huis, bijna 46 km gefietst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten